Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2012

Rozdział Ósmy.

Spojrzałem na widok za oknem i ze zdziwieniem stwierdziłem, że musi być późno, ponieważ robiło się co raz ciemniej. Westchnąłem. Kolejny dzień przesiedziałem rozmyślając nad moim beznadziejnym życiem. Podniosłem się z niewygodnego krzesła i rozprostowałem kości. Jęknąłem cicho z bólu po czym skierowałem się do salonu. Ułożyłem się wygodnie na kanapie i włączyłem telewizor. Co chwilę przełączałem kanały nie mogąc znaleźć nic ciekawego. Zakląłem głośno i wstałem wyłączając telewizor. Wszedłem na górę, a następnie do swojego pokoju gdzie przebrałem się w jakieś normalne ciuchy. Opłukałem twarz zimną wodą i poprawiłem swoje włosy. Uśmiechnąłem się delikatnie do swojego odbicia. Założyłem buty oraz kurtkę. Sprawdziłem czy mam telefon i portfel po czym wyszedłem na zewnątrz. Zamknąłem dom i ruszyłem wolnym krokiem w stronę miasta. Była sobota więc na ulicach było dużo młodych ludzi. Co chwilę mijały mnie roześmiane nastolatki, które patrzyły na mnie lecz nie miały odwagi podejść, zakochane pary, które nie dostrzegały niczego oprócz siebie. Uśmiechnąłem się delikatnie. Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Tak cholernie mi się nudziło.! Rozejrzałem się dookoła. Po chwili poczułem ogromne uderzenie. Zachwiałem się, jednak jakimś cudem udało mi się utrzymać równowagę. Rozejrzałem się zdezorientowany.
-Niall? Nie poznajesz już swojego starego przyjaciela?! – krzyknął mi do ucha.
Spojrzałem na mężczyznę, a już po chwili na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech.
-Patrick? Co ty robisz w Londynie?  -spojrzałem na niego zdziwiony.
Przytuliłem go po przyjacielsku i patrzyłem na niego z zaciekawieniem.
-Kumpel znalazł mi tu pracę, a teraz idę na domówkę. Wybierzesz się ze mną? –wyszczerzył się w uśmiechu.
Uśmiechnąłem się. Powróciły wspomnienia. Zanim stałem się gwiazdą razem z Patrickiem i innymi przyjaciółmi z Irlandii mogliśmy melanżować przez cały czas. To były piękne czasy więc chciałem wykorzystać okazję, by choć na chwilę do nich powrócić.
-Jeśli to nie problem to czemu nie. –spojrzałem na niego.
-No to ruszamy. –poruszał brwiami.
Zaśmiałem się radośnie po czym ruszyliśmy w kierunku, gdzie odbywała się impreza. Po drodze rozmawialiśmy o wszystkim co się u nas wydarzyło. Oczywiście oberwało mi się za to, że nie odwiedziłem przyjaciela kiedy byłem w Irlandii. Po kilkunastu minutach w końcu stanęliśmy przed dość dużym domkiem jednorodzinnym. Z daleka dało się już słyszeć muzykę i głośne śmiechy. Poprawiłem jeszcze szybko włosy po czym weszliśmy do środka bez pukania. Skrzywiłem się lekko. Już od progu uderzył w nas smród papierosów i alkoholu. Westchnąłem. Takie są uroki domówek. Rozejrzałem się. Było pełno młodych ludzi, którzy świetnie się bawili. Jedni tańczyli w ogromnym salonie, kolejni rozmawiali, a jeszcze inni pili alkohol. Obejrzałem się za siebie, lecz Patricka już nie było. Pokręciłem głową ze śmiechem, a następnie ruszyłem w kierunku barku. Patrzyłem na rozmaite trunki, decydując się w końcu na Jack’a Danielsa. Nalałem trochę do szklanki. Napiłem się rozglądając dookoła. Mój wzrok przykuła dziewczyna stojąca przy ścianie. Rozmawiała z jakimś chłopakiem, lecz po jej minie zrozumiałem, że nie chcę z nim rozmawiać. Zmierzałem w ich stronę wolnym krokiem delikatnie się uśmiechając. Postanowiłem uratować dziewczynę od niechcianego towarzystwa.
-Cześć kochanie przepraszam za spóźnienie, lecz spóźniłem się na autobus.. –podszedłem do pary.
Spojrzałem zawstydzony na dziewczynę. Puściłem jej oczko i cmoknąłem w policzek. Uśmiechnęła się promiennie. Zrozumiała dlaczego to zrobiłem.
-Dobrze ,że już jesteś. –powiedziała z uśmiechem.
Objąłem dziewczynę w pasie. Zmierzyłem wzrokiem jej towarzysza, który po chwili spuścił wzrok i szybkim krokiem się oddalił. Zaśmiałem się, a następnie puściłem dziewczynę.
-Dziękuje Ci , że mnie uratowałeś. –uśmiechnęła się.
-Cała przyjemność po mojej stronie. –ukłoniłem się.
Spojrzałem na dziewczynę, która śmiała się. Jej delikatny śmiech odbijał się echem w mojej głowię. Przyjrzałem się jej uważnie. Już wiedziałem dlaczego przykuła moją uwagę. Miała różowe włosy. Uśmiechnąłem się. Nigdy nie widziałem dziewczyny o takim kolorze włosów, lecz ona wyglądała pięknie. Miała idealną twarz  i nie zbyt mocny makijaż. Zyskuje u mnie plusa.
-A więc jak masz na imię? –spojrzałem na nią.
-Magda.
-Magda? - powiedziałem przekształcając trochę jej imię.
Roześmiała się.
-Słodko to mówisz. Tak Magda. Jestem z Polski. –przyjrzała mi się.
-Ahh.. z Polski. –powiedziałem.
Tak naprawdę nawet nie wiedziałem, gdzie jest ta cała polska, lecz chciałem wyjść na mądrego. Dziewczyna patrzyła jednak na mnie rozbawiona.
-To takie małe państwo graniczące z Niemcami. –wyjaśniła.
-Oo.. no to już wiem. –powiedziałem zawstydzony.
-Ty jesteś Niall prawda? –spytała przygryzając wargę.
Jęknąłem. Na moment zapomniałem o tym, że jestem sławny. No ale cóż.. To co dobre szybko się kończy. Na mojej twarzy pojawił się wymuszony uśmiech. Kiwnąłem głową na potwierdzenie.
-Jesteś fanką? –przyjrzałem jej się uważnie.
Tym razem to ona kiwnęła głową co miało oznaczać, że tak. Jest fanką One Direction. Co teraz? Rozejrzałem się dookoła.
-Nie bój się.. nie jestem z tych co piszczą na wasz widok.. –uśmiechnęła się zażenowana.
Spojrzałem na nią zaintrygowany.
-Dobrze mówisz po angielsku.
-Tak wiem. Od trzech lat przyjeżdżam tu do taty na wakacje. –patrzyła na mnie.
-A mama? –spytałem.
-Rozwiedli się. –mruknęła.
KRETYN. Matko czy ja chociaż raz nie mogę pomyśleć za nim coś powiem? Myśl Horan, myśl.! Bawiłem się nerwowo palcami.
-Przykro mi. –wymamrotałem.
Dziewczyna posłała mi uśmiech.
-A więc Magda.. –zacząłem znowu zniekształcając jej imię.
Roześmiała się głośno, a ja skrępowany nie wiedziałem co robić. Nie moja wina, że polki mają takie dziwne imiona.
-Będę mówił po prostu Madie dobrze? –spytałem zaglądając w jej niebieskie oczy.
Dziewczyna spuściła wzrok, a na jej policzkach dostrzegłem delikatne rumieńce. Uśmiechnąłem się.
-Nie mam nic przeciwko.. –wyjąkała.
Uśmiechnąłem się szeroko ukazując przy tym moje krzywe zęby. Nie znałem dziewczyny długo, ale już zdążyłem ją polubić.
-A więc będziesz tu jeszcze miesiąc tak? –zerknąłem na tańczących ludzi.
Przytaknęła przyglądając mi się.
-Jednak marzenia się spełniają- wyszeptała bardzo cicho.
Jednak ja usłyszałem jej słowa. Spojrzałem na nią zaciekawiony.
-Więc twoje marzenie Madie się spełniło? –przekrzywiłem głowę lekko w bok.
Spojrzała na mnie speszona.
-Tak.. moje największe marzenie się spełniło.. –odpowiedziała zamyślona.
Patrzyłem na nią ciągle. Nie mogłem oderwać od niej wzroku. Coś mnie do niej przyciągało. Była taka tajemnicza i inna.. niż wszystkie dziewczyny. Nie tylko ze względu na kolor włosów. Po prostu miała coś w sobie. Po chwili uzmysłowiłem sobie, że dziewczyna coś do mnie powiedziała i odeszła wolnym krokiem. I co teraz? Horan baranie zawsze musisz coś zrąbać.! Trzasnąłem się ręką w twarz . I co teraz? Nie mogłem pozwolić jej tak po prostu odejść. Rozejrzałem się jednak nigdzie nie było mojej małej ,różowej Madie..

_______
Przepraszam, że takie nudne ale nie wiedziała co napisać a obiecałam, że coś dodam więc nie bijcie <3 Kocham Was i dziękuje, że jesteście! :* Moje gadu. : 40156244. 
Xoxo.

25 komentarzy:

  1. Zarabisty:* Dawaj szybko nastepny pliskaa:)
    POzdrawiama:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście jest i nudny nie jest !:D Ej a co z tą przyjaciółką ?:< Mam nadzieję że ta Magda nie "skradnie" mu serca i bd on z tą swoją przyjaciółką :D I czekam aż napiszesz jeszcze coś o Zaynie :D Pozdrawiam i czekam na nowy :*

    http://essence-protectme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebistyyyyyyyy ja chcieć więcej ;D;D czekam na następny rozdział ;)) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest nudny ;pp
    Jest git. Ta dziewczyna musi mieć zajebi*te włosy ;pp
    Monika ♥

    http://dream-come-true.blog.pl/ (przepraszam za spam ;p)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no tak to nie będzie^^ Miałaś stworzyć ZIALLA!!! A nie jakąś Magdę:( focham się -.-
    Ale notka zajebista^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny <3 A ta Magda..No no. czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega , i wcale nie nudny ! :) Czekamy na następny : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ;**
    Coś Magdą może będzie ?
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to opowiadanie,mogłabym go czytać cały czas.pozdrawiam i zapraszam do mnie :)http://iwish-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienienienienie. Horan ma być z Zaynem, nooo :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Majls... Eeee... Co?! ;-) Z Zaynem? ;-) He, he, nie no, spoko, skoro tak uważasz :-) Ja już bym wolała, żeby był z Magdą :-) A tak wogóle, to rozdział bardzo fajny :-)) Podoba mi się, serio, super :-) Czekam na next :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIETNY <33 Co z Zaynem i gdzie ta Magda zwiala? Hehe; * czekam na nowy; d i zapraszam do siebie: i-still-feel-it-every-time.blogspot.com ( i przeprazam za spam ) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajedwabista notka^^
    Tylko ej..wolałam, pewnie nie tylko ja, żeby Niall był z Zaynem. Zrób tak, please:D

    OdpowiedzUsuń
  14. http://lovesuucks.blog.onet.pl/ jest 5 rozdział,zapraszam :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech Niall bd z Zaynem ;d Albo daj więcej Zayna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny rozdział :>
    czekam na kolejny :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za Magda? I fajnie, że z Polski :)
    Rozdział wcale nie jest nudny, tylko bardzo ciekawy! Już nie mogę doczekać się następnego <3
    Zapraszam do mnie (nowa notka) : http://shearlette.blog.onet.pl/ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jest nudne! dodawaj kolejny ;*
    zapraszam do mnie
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Niall i Zayn ♥_♥ Dodaj szybko nowy , czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heeej, zapraszam na dwie częśći rozdziału 6 na : http://lovesuucks.blog.onet.pl ;) + mogę Twojego TT? będzie mi łatwiej powiadamiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mozesz napisac kiedy dodasz nn ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny blog! Czekam na następnego posta! Zapraszam na moj!
    cozamaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny! Ja chce już kolejny!!! To opowiadanie czyta się tak lekko.
    Zapraszam do mnie:
    http://my-head-turns-to-face-the-floor-oned.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. A więc kiedy nowy rozdział ??

    OdpowiedzUsuń