Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 marca 2012

Rozdział Szósty.

Rozmawialiśmy jeszcze chwilę kiedy usłyszałem dźwięk przychodzącej wiadomości. Spojrzałem na telefon i odczytałem treść. „ Robimy imprezę. Zabierz ze sobą Rose”. Uśmiechnąłem się i spojrzałem na dziewczynę.
-Chłopaki zapraszają nas na imprezę. Wpadniesz prawda?
Na twarzy dziewczyny pojawił się uśmiech.
-Jasne. O której mam być?
-Myślę, że około 19.
Przytaknęła głową. Uśmiechnąłem się po czym wstałem.
-No to do zobaczenia.
Złożyłem pocałunek na jej policzku i skierowałem się w stronę wyjścia. Kiedy byłem już na świeżym powietrzu  wciągnąłem głęboko powietrze. Nadal nie docierało do mnie to ,że znowu jestem tutaj. W Londynie. Uśmiechnąłem się i wolnym krokiem ruszyłem w kierunku domu, który dzieliłem z Lou. Kiedy szedłem już żwirową alejką w stronę drzwi, słyszałem głośną muzykę. Zaśmiałem  się i wszedłem do środka. Było tam mnóstwo ludzi. Połowa była już pijana, chociaż z tego co widziałem impreza dopiero się zaczynała. Po chwili dostrzegłem biegnącego w moją stronę Louisa.
-Rose przyjdzie? –wyszczerzył zęby w uśmiechu.
-Tak będzie koło 19. –wystawiłem mu język.
Lou zaśmiał się mierzwiąc mi włosy . Wywróciłem oczami i ruszyłem do salonu. Rozejrzałem się lecz nie dostrzegłem nikogo znajomego. Westchnąłem po czym skierowałem się do kuchni aby coś zjeść. Podszedłem do lodówki i wyjąłem z niej truskawki. Wziąłem bitą śmietanę i usiadłem przy stole. Po chwili naprzeciwko usiadł Zayn.
-Cześć. –uśmiechnąłem się.
Kiwnął głową na przywitanie. Wpakowałem sobie kolejną truskawkę do buzi. Spojrzałem na mulata. Wpatrywał się we mnie. Dostrzegłem w jego oczach dziwny blask. Poprawiłem się na krześle.
-Wszystko dobrze? –spytałem.
Chłopak spojrzał na mnie.
-Tak wszystko w porządku. –uśmiechnął się szeroko.
Poczułem się dziwnie. Coś mnie niepokoiło w zachowaniu mulata. Wstałem po czym posprzątałem po sobie. Ruszyłem na górę do swojego pokoju. Nie miałem dzisiaj ochoty na imprezę. Wziąłem z szafki spodenki i skierowałem się do łazienki. Napuściłem wody do wanny, a po chwili już byłem zanurzony w gorącej wodzie. Na mojej twarzy pojawił się delikatny uśmiech. Tego mi było trzeba. Po dłuższym czasie wyszedłem z łazienki ubrany jedynie w spodenki. Wróciłem do pokoju. Podszedłem do okna i oparłem się dłońmi o parapet patrząc w gwiazdy. Przymknąłem powieki. Po chwili poczułem jak ktoś składa na moim nagim ramieniu delikatny pocałunek. Odwróciłem się przestraszony i stanąłem oko w oko z Zaynem. Spojrzałem na niego szeroko otwartymi oczami.
-Co ty wyprawiasz?! –spytałem ostro.
-Chciałbym z Tobą porozmawiać.
Po mimo tego iż w pokoju panowała ciemność dostrzegłem w jego oczach ten dziwny błysk. Zaniepokoiłem się.
-Dobrze, więc słucham. –przeczesałem włosy dłonią.
Chłopak zaczął krążyć niespokojnie po pokoju. Bawił się nerwowo palcami. Domyśliłem się, że nie było mu łatwo o tym mówić. Podszedłem do niego i położyłem dłoń na jego ramieniu. Odwrócił się w moją stronę i patrzył na mnie z nadzieją.
-Zayn możesz mi powiedzieć o wszystkim. –patrzyłem na niego.
Przytknął głową. Skierował głowę w kierunku okna i wciągnął głęboko powietrze.
-Niall wiedz, że nie jest łatwo mi o tym mówić, ale ja już nie mogę dłużej tego trzymać w sobie. Po prostu już nie daję rady. Tylko proszę Cię nie oceniaj mnie od razu po tym co usłyszysz. Ja tego nie chciałem, lecz to jest silniejsze ode mnie. Naprawdę nie chciałem tego. –spojrzał na mnie.
Dostrzegłem jak po jego policzkach płyną łzy. Ogarnęło mnie dziwne uczucie. Chciałem go przytulić , lecz wiedziałem, że muszę wysłuchać go do końca.
-Czego nie chciałeś Zayn? –spytałem cicho.
Chłopak podszedł do mnie. Chwycił delikatnie moją dłoń i spojrzał mi w oczy.
-Kocham Cię Niall. –wyszeptał.
-Stary nie żartuj tylko mów o co chodzi. –powiedziałem zniecierpliwiony.
Nie odpowiedział. Przysunął się do mnie bliżej pochylając głowę w moją stronę. Złożył na moich ustach delikatny pocałunek. Kiedy dotarło do mnie co się dzieje cały zesztywniałem. A więc on mówił prawdę.. kocha mnie. KOCHA MNIE.! ZAYN JEST GEJEM.! Oprzytomniałem po czym delikatnie odsunąłem go od siebie. Wpatrywałem się w niego zdezorientowany.
-Błagam Cię nie odtrącaj mnie.! –wrzasnął.
Cofnąłem  się o kilka kroków. Patrzyłem na niego przestraszony. Po chwili podbiegł do mnie i klęknął przede mną.
-Jesteś dla mnie wszystkim nie rób mi tego .. –szeptał.
Po twarzy chłopaka płynęło coraz więcej łez. Czułem, że się duszę. Przed oczami widziałem czarne plamy. Odepchnąłem go od siebie wybiegając z pokoju. Wbiegłem do pokoju Louisa. Chwyciłem jakąś bluzę czym prędzej opuszczając dom. W mojej głowie ciągle był Zayn. Jak on mógł coś takiego zrobić. On nie może być gejem. To nie możliwe. Byłem wściekły, ale i zrozpaczony. Przez to nasza przyjaźń jest zagrożona. Kopnąłem ze złością w śmietnik, który z hukiem potoczył się w dół ulicy. Zakląłem głośno. Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Nie mogę wrócić do domu. Nie po tym co się stało.. Naciągnąłem kaptur na głowę i ruszyłem w nieznanym mi kierunku. Krążyłem  pustymi ulicami rozmyślając o swoim popieprzonym życiu. Chodziłem tak już kilka godzin. Coraz więcej ludzi pojawiało się na ulicach. Westchnąłem. No tak. Kolejny NORMALNY dzień. Ruszyłem niechętnie w kierunku domu. Po kilkudziesięciu minutach byłem na miejscu. Miałem ogromną nadzieję na to, aby nie zastać Zayna. Wszedłem do domu i westchnąłem. No tak.. nadzieja jest matką głupich. Spojrzałem na niego obojętnym wzrokiem.
-Niall martwiłem się o Ciebie.. –podszedł do mnie.
-Nie teraz. –warknąłem.
Zmierzyłem go wściekłym spojrzeniem i szybko wbiegłem na górę do swojego pokoju. Trzasnąłem drzwiami. Nie zdejmując ubrań rzuciłem się na łóżko i nakryłem kołdrą. Wcisnąłem w uszy słuchawki w tym momencie nie chciałem nic słyszeć..

____________
Witam wszystkich. Przepraszam, że rozdział jest taki beznadziejny, ale nie miałam żadnego pomysłu. Przepraszam za wszelkie błędy. Dziękuje wam za to, że jesteście ze mną . Jesteście moją motywacją <3 . Gdyby nie wy już dawno bym skończyła z pisaniem . ;) Rozdział miał pojawić się wczoraj, lecz nie dałam rady go skończyć. Nie chcę się wypowiadać na temat tego rozdziału.. Zostawię ocenę Wam ;) KOLEJNY POJAWI SIĘ PO 15 KOMENATARZACH. Pozdrawiam i całuję ;*
Xoxo.

34 komentarze:

  1. O kurcze rozdział boski ale że Zayne zakochał się w Niallu ty to masz wyobraźnie i dobrze czekam na NEXT

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak sie zdziwilam, jak zamiast ,,informacja" (czy co to tam było) zobaczyłam ,,rozdział szósty"? ;-) Tego sie nie spodziewalam ;-) Szybko wrocilas, to fajnie :-) A tak wogóle, to weź sie kobieto opanuj ;-) Zayn z Niallem, Ty to masz pomysły ;-) Wiesz ile czasu mi zeszło na czytaniu tego rzodzialu? Tak gdzieś od ,,...oko w oko z...", przewijalam po jednej linijce tekstu i co chwila robiłam przerwę ;-) Ale, że Zayn? Weź cos wymyśl, nie wiem, ze to sie Niallowi śniło, czy cos ;-) Ja tego psychicznie nie wytrzymam ;-)) Ale nie, poważnie już, fajny rozdział :-) Czekam na następny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jak zaskoczyłaś mnie z tym, że Zayn zakochał się w Niallu... o.O' no nieeee, przecież on jest mi przeznaczony, hahaha czekam na nexta! ;) {gottabeyou}

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww rodzial jest swietny :D Nareszcie go dodalas :)Juz sie nie moge doczekac siodmego:)Ale zeby Zayn w Niallu ty to masz wyobraznie :D Podziwam cie za to ze masz taka wene :D
    Pozdrawiam Gabrysia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie z Zaynem : O Ale pozytywnie mnie zaskoczyłaś :) W życiu bym się tego nie spodziewała ;o Czekam na nowy ! Oby jak najszybciej zebrało się 15 komentarzy ;)

    http://essence-protectme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział baaaaaaardzo fajny :D (chociaż jak dla mnie osoby lubiącej duuuużo czytać to za krótki ;pp). Toz Zeyn'em i Niall'em to mnie zaskoczyło... Może faktycznie dobrym pomysłem było by to, żeby zrobić z tego jakiś sen Niall'a. Ale to tylko moja opinia :D Ogólnie Awwwwww ;pp
    Monika =)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pojechałaś po całości. Wróciłaś w wielkim stylu i bardzo mi się to podoba. Zayn gejem? Nie no, serio w szoku jestem *,* Świetny rozdział. [help-me-see] [beats-for-you]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahhaha leże :D
    Zayn gejem *______*
    Lubię to po całości ! :D
    Pozdrawiam Wiki. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko *.* EJ, JAK STWORZYSZ TU ZIALLA TO BĘDZIESZ MOJĄ BOGINIĄ! ♥ (Hahaha, nie wierzę, że to napisałam XD) Niall trochę wkurzył mnie swoją reakcją na wyznanie Zayna. Mam nadzieję, że jak najszybciej się pogodzą :D Prosze, pisz szybko następny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no no no..zaskoczyla mnie ta historia z Zaynem xd no niezle niezle :D rozdzial bardzo fajny jak zawsze ;)) czekam na nexta ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział a z Zaynem najlepsze :D Szkoda że Niall tak zareagował ;D Jestem ciekawa co teraz zrobią ( Niall i Zayn) Może Zayn bd go podrywał ? ]:>

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nowy rozdział :) Dodaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział super i mega ciekawy więc szkoda że taki krótki :D Czekam na NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow Zayn jest gejem xdd no padłam .. ja cię po prostu uwielbiam ;DDD czekam na następny rozdział. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym pisaniu ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaawwww:0 W końcu^^ rozdział jest świetny^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co napisać... zamurowało mnie z tym Zaynem.... Boshh^^ Zajebisty rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj dodaj nowy , masz powyżej 15 a już nie mogę się doczekac : D A Zayn Awwww ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Megaa zaskoczenie O.o paczadła jak 5 złotych!!! Nie no, super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Marci. Jak stworzysz Zialla, to będziesz boska^^ Nie mogę się doczekać co wymyślisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten rozdział jest ...fantastyczny :D Czytam go już dzisiaj któryś raz z kolei i nadal nie mogę uwierzyć w orientację seksualną Zayna!!! Omg!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no nie wytrzymam! Kiedy następna notka? Po prostu muszę, MUSZĘ się dowiedzieć co będzie dalej z Niallerem i Zaynem!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zayn GEJEM?! o kurwa..teraz to pojechałaś...
    No nie spodziewałam się tego! Ej ja jestem ciekawa co z Lou i z tą dziewczyną :D (zapomniałam imienia tej przyjaciółki Nialla XD )
    Pisz szybko!

    Zapraszam do sb na prolog ;P
    http://we-say-goodbye-in-the-pouring-rain.blogspot.co.uk/2012/03/prolog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się , że wróciłaś :))
    Tego to się nie spodziewałam , Zayn gejem SHIT!
    Dawaj nn bo oszaleję !
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Zayn to gej? :o Hehe, no nie wiedziałam, że coś takiego wymyślisz ;) Czekam na kolejny rozdział! Byle szybko ;)

    Zapraszam do mnie : http://shearlette.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahahaha jak zobaczyłam to "Kocham Cie Niall'' albo '' Błagam Cię nie odtrącaj mnie '' hahahahahah ;DD Dobree ! Dodaj szybko następny ;) I jestem ciekawa co będzie między Lou i Rose :D Asia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś dodac po 15 a tutaj 26 jest a ze mna 27 ;) To kiedy nowy bd bo ten był zajebisty ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział będzie jakoś pod koniec tygodnia ;* Przepraszam za opóźnienia. ;*

      Usuń
    2. jakieś duże te opóźnienia

      Usuń
  27. Hmmm...a może Zayn nie jest gejem, tyko bi?
    Ja jestem bi i ludzie mnie szanują. Niestety wiele osób nie tolerują homoseksualistów. A gdyby czytali twój blog antyfani? Źle by o Zaynie pomyśleli, a to nie jest miłe...
    Takie jest moje zdanie.
    A poza tym blog super. ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Już jest koniec tygodnia a nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski rozdział^^
    Kiedy będzie nowa notka? Już dwa tygodnie minęły ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. wiem, ze to dziwne, ale ja się śmiałam, gdy to czytałam ;-) rozdział genialny, pisz dalej :-) :***

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG oni nie mogą być razem ; ((
    Niall jest mi przeznaczony < 3

    OdpowiedzUsuń